Betalning via internetbank gick ej
Hej
Jag skulle skicka minnesgåva i samband med begravning, men vid betalning valde jag felaktigt internetbank, Handelsbanken. Jag trodde jag kunde sköta det med mobilt bankID, men det gick inte.
Det gick inte att backa tillbaks o ändra till kortbetalning. Kan ni vara snälla o hjälpa mig så att jag får det betalt riktigt ??
Hälsningar Marianne Fredriksson
Jag skulle skicka minnesgåva i samband med begravning, men vid betalning valde jag felaktigt internetbank, Handelsbanken. Jag trodde jag kunde sköta det med mobilt bankID, men det gick inte.
Det gick inte att backa tillbaks o ändra till kortbetalning. Kan ni vara snälla o hjälpa mig så att jag får det betalt riktigt ??
Hälsningar Marianne Fredriksson
Följ inlägget
1
följare
Tack för att du tar kontakt med oss. Eftersom betalningen inte genomfördes så sparas inte heller gåvan och minneshälsningen.
Därmed så måste detta göras om på nytt. Du kan antingen prova igen via hemsidan, men du är även varmt välkommen att ringa Givarservice på 020- 90 20 90 så hjälper de dig att ordna detta.
Vänligen