Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Betalning via internetbank gick ej

Hej
Jag skulle skicka minnesgåva i samband med begravning, men vid betalning valde jag felaktigt internetbank, Handelsbanken. Jag trodde jag kunde sköta det med mobilt bankID, men det gick inte.

Det gick inte att backa tillbaks o ändra till kortbetalning. Kan ni vara snälla o hjälpa mig så att jag får det betalt riktigt ??

Hälsningar Marianne Fredriksson
Marianne Fredriksson

Kommentarer

  • Hej Marianne!

    Tack för att du tar kontakt med oss. Eftersom betalningen inte genomfördes så sparas inte heller gåvan och minneshälsningen.

    Därmed så måste detta göras om på nytt. Du kan antingen prova igen via hemsidan, men du är även varmt välkommen att ringa Givarservice på 020- 90 20 90 så hjälper de dig att ordna detta.

    Vänligen
    Nathalie

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.